Året 2019 och Spirulina
Sitter med Sookie i knät och tittar ut genom mitt köksfönster samtidigt som jag reflekterar över det år som gått. Ett år fyllt med hårt arbete i trädgården med en hel del nyplanteringar.
Sann glädje
Detta var andra gången som jag fått ställa ut i Möre Köpcenter. Att då få feedback på mina teer som många köpte i våras är ”sann glädje” då kunderna återkommer och köper igen.

